Ei kaiken huvin ja piristyksen tarvitse loppua vappuun. Vai mitä? Tässä yksi todiste siitä Etsystä. Pop Culture Cake Pop valmistaa tällaisia tikun päässä kelliviä tikkarikakkuja. En kyllä ole ihan varma miten nämä Jenkeistä kuljettuu Suomeen mutta idea on taas näitä hymy naamalle -tapauksia.
sunnuntai 1. toukokuuta 2011
perjantai 29. huhtikuuta 2011
Harmaata vappua
EDIT: Kauheeta kun otsikko oli niin synkeä - huomasin. Ihan loistokasta vappua siis, meillä vaan näitä harmaita vaatekokonaisuuksia piisaa varmaan myös vapuksi.
Vaatteet kuvissa jo aiemmin blogissa esilla olleita: Lindex, H&M, Molo, Kikikid, Converse & Marimekko.
Paikat kuvissa ylhäältä alas: Daniel Liebeskindin suunnittelema Jüdisches Museum, Hamburger Bahnhofin taideteos ja vikana ilmapallo Tiimarista
perjantai 22. huhtikuuta 2011
Pääsiäinen ja...
... Cafe Regatan tuore pulla. Mikäli majailette pääsiäistä Helsingissä niin suunnatkaahan ihmeessä nokkanne kohti Regattaa. Jos etsitte hetkiä Helsingistä, joissa voisi hengähtää pidempään kuin aika sallii, niin istahtakaa punaiseen parikeinutuoliin terassille ilmaisen santsikupin kanssa naama kohti aurinkoa. Ps. muistakaa käteinen.
keskiviikko 20. huhtikuuta 2011
Pikku voimamiehelle
Lahjaidea pikku-veijareille - tytöille ja pojille. Ann-Claire Petitin käsipainon sisältä löytyy helistin.
tiistai 19. huhtikuuta 2011
Palikoita kirpparilta
Äitini ja siskoni ovat aina onnistuneet penkomaan kirpparien laatikkomerestä mitä kummallisempia ja ihanimpia löytöjä. Itse olen onnistunut korviksien ja muutaman laukun kanssa mutta toisen vaatteiden penkominen omistajan silmien alla on tuntunut jotenkin riettaalta. Tänä viikonloppuna kuitenkin onnisti: muutama ilo-löytö ja sitten hiukka peruskamaa. FuzzyBunzin kestovaipat ja Imsevimsen imut oli ilo (Yhteensä 18e) ja sitten nuo rakennuspalikat, jotka ajattelin ehkä maalata (1e).
Muutamat bodyt ja paidat (20s -1e) menee siihen perusvaatekategoriaan. Lasten merkkivaatteita kirppareilta löytyy minusta harvemmin (ja siksipä odottelenkin jo kesäkuun aleja). Ai niin ja sitten tuo välikausihaalari oli mummin löytö ja pääsi heti käyttöön.
Muutamat bodyt ja paidat (20s -1e) menee siihen perusvaatekategoriaan. Lasten merkkivaatteita kirppareilta löytyy minusta harvemmin (ja siksipä odottelenkin jo kesäkuun aleja). Ai niin ja sitten tuo välikausihaalari oli mummin löytö ja pääsi heti käyttöön.
maanantai 18. huhtikuuta 2011
perjantai 15. huhtikuuta 2011
Jätskiä, lounasta ja aurinkoa
Kyllä kotona ollessa kelpaa. Aikatauluttomat hetket kahvilassa ja lounailla, pitkät kävelylenkit Helsingin rantoja koluten päivän kaikki auringonsäteet iloksi imien. Vaikka monelta osin tämä päivä ei ihan putkeen mennyt: Jäin miettimään nukkuukohan Mini ystäväni jakaessa tuntojaan ja Mini sai pepunpesun sukat jalassaan. Mutta mitäs sitten jos vähän menee vinoon, jätskiä napaan vaan.
Tällä viikolla ollaan todella kävelty rantoja Munkasta Töölöön ja Kaivarista Hakaniemeen. Kahviloitakin on matkan varrella tullut testailtua. Kaivarin Mutterista (oikeasti siis Cafe Kompassi tai jotain) saa takuu hyvät ja isot pehmikset. Lisäksi uusi kahvila Mattolaituri näytti olevan valmistumassa Ursulan ja Mutterin väliin.
Munkasta Töölöön talsiessa Cafe Torpanrannasta saa lounasta. Salaattia ei voi erityisemmin ylistää ja hinnat on asteen verran ärsyttäviä (perunaleivos 5e) mutta paikka on kiva. Seuraavaksi tällä pätkällä täytynee testata loistavan hengen (ja korvapuustit) omaava Cafe Regatta.
Tällä viikolla ollaan todella kävelty rantoja Munkasta Töölöön ja Kaivarista Hakaniemeen. Kahviloitakin on matkan varrella tullut testailtua. Kaivarin Mutterista (oikeasti siis Cafe Kompassi tai jotain) saa takuu hyvät ja isot pehmikset. Lisäksi uusi kahvila Mattolaituri näytti olevan valmistumassa Ursulan ja Mutterin väliin.
Munkasta Töölöön talsiessa Cafe Torpanrannasta saa lounasta. Salaattia ei voi erityisemmin ylistää ja hinnat on asteen verran ärsyttäviä (perunaleivos 5e) mutta paikka on kiva. Seuraavaksi tällä pätkällä täytynee testata loistavan hengen (ja korvapuustit) omaava Cafe Regatta.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





